דידי הררי והרון הרון - דידי לוקאלי האורגינל דידי לוקאלי האורגינל Facebook / טילטיל הגיע לאולפן אחרי שחגג לאורך כל הלילה את הזכייה שלו.

דידי הררי והרון הרון - ×"×™×"×™ לוקאלי ×"אור×'ינל ×"×™×"×™ לוקאלי ×"אור×'ינל Facebook / טילטיל הגיע לאולפן אחרי שחגג לאורך כל הלילה את הזכייה שלו.. הגיעה השעה 14:00 בצהריים, וזה בדיוק הזמן לנוח מסדר היום העמוס, לפתוח. כל הגברים זונות אחרי רדיו תל אביב גם דידי הררי מצטרף לחגיגה: דידי הררי + הרון הרון מתקשרים לבית מרקחת ומשגעים את הרוקחת מתיחה מתיחתית חח קיקה המתווך פנה לגברת שרצתה למכור תמונה של ציירת בשם איילת, אבל הוא לא ציפה שככה השיחה תסתיים. כדי לחגוג את ההתחלה החדשה, דידי הררי סיפר על האולפנים המרווחים, בעוד הרון הדריך את השליח שיביא את השניצלים שהוא כל כך אוהב.

כל הגברים זונות אחרי רדיו תל אביב גם דידי הררי מצטרף לחגיגה: כמידי יום הגיעו דידי הררי והרון הרון לאולפן להגיש את פינת הספורט, ואחרי כל הדשים והמזל טובים, הם התפנו למה שחשוב באמת: קיקה המתווך פנה לגברת שרצתה למכור תמונה של ציירת בשם איילת, אבל הוא לא ציפה שככה השיחה תסתיים. בדיקה סרולוגית בגרסת דידי הררי והרון. רוצים לבדוק את רמת הנוגדנים שלכם לוירוס?

Mantver מנט×'ר ×
Mantver מנט×'ר ×"פקות שי×"ור פורים לוקאלי ×"×™×"×™ ×"ררי ו×"רון ×"רון Facebook from lookaside.fbsbx.com
103fm הטבעת חותם, עכשיו תורך לנוח: האזינו לדידי והרון הרון מגיבים לוויכוח בין קופמן וכספית אמש (ב'), בתוכנית ספורט 103fm, עלה לשידור בן כספית, ולאחר מס' דקות השידור הפך לריב חריף בינו לבין קופמן. אחרי חיסון ו/או מחלימים ? האם אנחנו יכולים לסגור שאת והרון הרון יוצאים לדייט?. מדי יום בצהריים המאזינים נהנים מצחוקים ודברים לא צפויים: הרון הרון לקח לדודו אהרון את הפלאפון שלו (כמו שהוא עושה לרוב האורחים) כדי להתקשר למספר אקראי, אלא שמאחורי הקו. בבדיקת דם פשוטה, הבדיקה הסרולוגית, במעבדות איכילוב וול בשיתוף מד״א. הזמרת ג'ולייטה והרון הרון, אחת הדמויות האהובות מתוכנית הרדיו הפופולריות של דידי הררי, דידי לוקאלי, בפרודיה על הלהיט כל הנשים יפות של שלומי.

האם אנחנו יכולים לסגור שאת והרון הרון יוצאים לדייט?.

והפעם, השניים פתחו באולימפיאדה שמתקיימת בימים אלה בטוקיו. הסרטון האחרון של רוני דניאל עם דידי הררי והרון הרון. מדי יום בצהריים המאזינים נהנים מצחוקים ודברים לא צפויים: בעקבות לכתו הפתאומית של הפרשן הצבאי של ערוץ 12 ושדרן 103fm, רוני דניאל, בפתח. מתיחות, חיקויים, אמנים מהארץ ומחוץ לארץ ומוזיקה טובה. בכישרון אדיר הוא מנווט את השיחה עם צוות האולפן ומצליח לגלגל מצחוק את כוווווולם. בבדיקת דם פשוטה, הבדיקה הסרולוגית, במעבדות איכילוב וול בשיתוף מד״א. מביאים את דידי הררי, הרון הרון, פז רובינזון ולי סובר ובונים יום שידורים פורימי. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. דידי לוקאלי היא תוכנית רדיו סאטירית יומית בהנחייתו של דידי הררי, המשודרת ברדיו 103fm (ברדיו ללא הפסקה) ובסינדיקציה בתחנות רדיו אזוריות נוספות. רוצים לבדוק את רמת הנוגדנים שלכם לוירוס? הימין עשוי לשלם ביוקר על הצעד של גדעון סער. כדי לחגוג את ההתחלה החדשה, דידי הררי סיפר על האולפנים המרווחים, בעוד הרון הדריך את השליח שיביא את השניצלים שהוא כל כך אוהב.

הימין עשוי לשלם ביוקר על הצעד של גדעון סער. אין בן אדם במדינת ישראל שלא מכיר אותו ,הוא הכוכב הגדול ביותר של התוכנית דידי לוקאלי ,וקורע מצחוק את כל מדינת ישראל שנים רבות,לאמריקאים יש את צ'בי ציי'ס ודן אקרויד ולנו יש את רון שלום האיש האגדה ובעל אלף הדמויות. האזינו לכל האייטמים של הרון הרון מתוך 'דידי לוקאלי', תוכניתו של דידי הררי ברדיו 103fm. היכנסו וגלו מה חדש אצלו ומה הוא עומד לעשות בקרוב. כדי לחגוג את ההתחלה החדשה, דידי הררי סיפר על האולפנים המרווחים, בעוד הרון הדריך את השליח שיביא את השניצלים שהוא כל כך אוהב.

×
×"×™×"×™ לוקאלי ×"אור×'ינל Public Figure Facebook from lookaside.fbsbx.com
אנחנו לקוחות להוטים של רותי תבור והיא החליטה לקרוא מנות על שמנו. כדי לחגוג את ההתחלה החדשה, דידי הררי סיפר על האולפנים המרווחים, בעוד הרון הדריך את השליח שיביא את השניצלים שהוא כל כך אוהב. (ה') למשכנו החדש ברמת השרון. מתיחות, חיקויים, אמנים מהארץ ומחוץ לארץ ומוזיקה טובה. בעקבות לכתו הפתאומית של הפרשן הצבאי של ערוץ 12 ושדרן 103fm, רוני דניאל, בפתח. דידי הררי הוא ודאי בין האנשים היותר עסוקים בתעשיית הבידור הישראלית. אחרי שזכה בתואר נוסף, חביב הקהל, מנסה טילטיל, להתחבב גם על דידי והרון הרון, שכזכור התאהב בלירון אחרת מהישרדות, רביבו. 103fm הטבעת חותם, עכשיו תורך לנוח:

דידי הררי + הרון הרון מתקשרים לבית מרקחת ומשגעים את הרוקחת מתיחה מתיחתית חח

בכישרון אדיר הוא מנווט את השיחה עם צוות האולפן ומצליח לגלגל מצחוק את כוווווולם. בעקבות לכתו הפתאומית של הפרשן הצבאי של ערוץ 12 ושדרן 103fm, רוני דניאל, בפתח. היכנסו וגלו מה חדש אצלו ומה הוא עומד לעשות בקרוב. למערכת התוכנית של דידי לוקאלי נודע שפאר טסי נמצא בכבישים בדרכו לחתונה של בניה ברבי. כל הגברים זונות אחרי רדיו תל אביב גם דידי הררי מצטרף לחגיגה: אחרי שזכה בתואר נוסף, חביב הקהל, מנסה טילטיל, להתחבב גם על דידי והרון הרון, שכזכור התאהב בלירון אחרת מהישרדות, רביבו. הגיעה השעה 14:00 בצהריים, וזה בדיוק הזמן לנוח מסדר היום העמוס, לפתוח. אין בן אדם במדינת ישראל שלא מכיר אותו ,הוא הכוכב הגדול ביותר של התוכנית דידי לוקאלי ,וקורע מצחוק את כל מדינת ישראל שנים רבות,לאמריקאים יש את צ'בי ציי'ס ודן אקרויד ולנו יש את רון שלום האיש האגדה ובעל אלף הדמויות. אנחנו לקוחות להוטים של רותי תבור והיא החליטה לקרוא מנות על שמנו. 103fm הטבעת חותם, עכשיו תורך לנוח: (ה') למשכנו החדש ברמת השרון. הרון הרון לקח לדודו אהרון את הפלאפון שלו (כמו שהוא עושה לרוב האורחים) כדי להתקשר למספר אקראי, אלא שמאחורי הקו. לאחר סוף שבוע שמשי במיוחד ברודוס השכנה, נחתו דידי הררי והרון הרון (רון שלום) בארץ המובטחת • האם הרון לא הצליח להבין היכן נפש?

דידי והרון חונכים את האולפן החדש. האזינו לכל האייטמים של הרון הרון מתוך 'דידי לוקאלי', תוכניתו של דידי הררי ברדיו 103fm. אין בן אדם במדינת ישראל שלא מכיר אותו ,הוא הכוכב הגדול ביותר של התוכנית דידי לוקאלי ,וקורע מצחוק את כל מדינת ישראל שנים רבות,לאמריקאים יש את צ'בי ציי'ס ודן אקרויד ולנו יש את רון שלום האיש האגדה ובעל אלף הדמויות. מביאים את דידי הררי, הרון הרון, פז רובינזון ולי סובר ובונים יום שידורים פורימי. האם אנחנו יכולים לסגור שאת והרון הרון יוצאים לדייט?.

103fm ×
103fm ×"×™×"×™ לוקאלי יאלל×" תרימו from 103fm.maariv.co.il
בעקבות לכתו הפתאומית של הפרשן הצבאי של ערוץ 12 ושדרן 103fm, רוני דניאל, בפתח. מה עושה צוות ארקיע עם הנוסע הרון הרון.שנוסע רק במוניות ספיישל.פשוט לא להאמין!!!! דידי והרון חונכים את האולפן החדש. ניסו הסוכן לבית ישראלק שמספק למפעלנו גלוני צבע עולה לאוויר בתוכניתו של דידי הררי ומראה לכולם שעיסוקו בשיווק צבעים אינו אלא טעות מצערת. הוא מגיש תכניות טלוויזיה, מפתח פורמטים, רעיונאי, מנחה אירועים שונים, כרוז משחקי נבחרת ישראל בכדורגל, יועץ תקשורת בכיר. לאחר סוף שבוע שמשי במיוחד ברודוס השכנה, נחתו דידי הררי והרון הרון (רון שלום) בארץ המובטחת • האם הרון לא הצליח להבין היכן נפש? כל הגברים זונות אחרי רדיו תל אביב גם דידי הררי מצטרף לחגיגה: הימין עשוי לשלם ביוקר על הצעד של גדעון סער.

כמידי יום הגיעו דידי הררי והרון הרון לאולפן להגיש את פינת הספורט, ואחרי כל הדשים והמזל טובים, הם התפנו למה שחשוב באמת:

טילטיל הגיע לאולפן אחרי שחגג לאורך כל הלילה את הזכייה שלו. מביאים את דידי הררי, הרון הרון, פז רובינזון ולי סובר ובונים יום שידורים פורימי. הסרטון האחרון של רוני דניאל עם דידי הררי והרון הרון. מה עושה צוות ארקיע עם הנוסע הרון הרון.שנוסע רק במוניות ספיישל.פשוט לא להאמין!!!! אז אתה והרון הרון, תענה לי למחר איך יכול להיות שבמהלך השנים כל ראש משמעותי שניסה להרים את עצמו ליד נתניהו ואני אתן לך רשימה שמית. מדי יום בצהריים המאזינים נהנים מצחוקים ודברים לא צפויים: כל הגברים זונות אחרי רדיו תל אביב גם דידי הררי מצטרף לחגיגה: עידן עמדי אורח בסלון של דידי והרון. דידי לוקאלי היא תוכנית רדיו סאטירית יומית בהנחייתו של דידי הררי, המשודרת ברדיו 103fm (ברדיו ללא הפסקה) ובסינדיקציה בתחנות רדיו אזוריות נוספות. הגיעה השעה 14:00 בצהריים, וזה בדיוק הזמן לנוח מסדר היום העמוס, לפתוח. קיקה המתווך פנה לגברת שרצתה למכור תמונה של ציירת בשם איילת, אבל הוא לא ציפה שככה השיחה תסתיים. הוא מגיש תכניות טלוויזיה, מפתח פורמטים, רעיונאי, מנחה אירועים שונים, כרוז משחקי נבחרת ישראל בכדורגל, יועץ תקשורת בכיר. דידי הררי הוא ודאי בין האנשים היותר עסוקים בתעשיית הבידור הישראלית.

מביאים את דידי הררי, הרון הרון, פז רובינזון ולי סובר ובונים יום שידורים פורימי דידי הררי. בכישרון אדיר הוא מנווט את השיחה עם צוות האולפן ומצליח לגלגל מצחוק את כוווווולם.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama